درگاه پرداخت
شرکت پارس فرناک با اتکا به زیرساختها، نیروی متخصص و تکنولوژیهای قوی، امنیت و سهولت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. درگاه پرداخت اینترنتی بر مبنای معماری سرویسگرا و مدیریت کانال طراحی شده و تمام سرویسهای خود را از این سیستم دریافت میکند. بدین ترتیب تمام کانالهای بانکداری الکترونیکی به سیستم مدیریت کانال اتصال دارند و این سیستم وظیفه مدیریت ارتباط کانالها با سیستمهای مختلف بانکی مثل بانکداری متمرکز، سوییچ پرداخت، سیستم ساتنا، پایا و کارت اعتباری را بر عهده دارد.
استفاده از سیستم مدیریت کانال برتریهای زیر را برای سیستم درگاه پرداخت اینترنتی دارد:
کاهش پیچیدگی و هزینه پیادهسازی درخواستهای جدید به واسطه تمرکز سرویسها در مدیریت کانال
یکپارچگی با بقیه کانالهای بانکداری مدرن
سرعت ارایه سرویسهای بانکی از طریق کانالهای مدرن به بازار
استفاده از مدیریت کانال به عنوان مدیریت تنظیمات، پیکربندی و مانیتورینگ درگاه پرداخت اینترنتی (Back Office) و سایر کانالهای مجازی مثل تلفن، موبایل و ایمیل
این سیستم با قبول انواع کارت نقدی، هدیه و کارتهای اعتباری در محیط مجازی اینترنت، بر اساس بستری ایمن و استاندارد، امکان ارایه انواع خدمات از جمله خرید اینترنتی، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت، پرداخت اقساط تسهیلات، صورتحساب و موجودی را به مشتریان ارائه میدهد.