سوالات متداول

  • چگونه مي‌توانم امتيازاتم را مشاهده كنم؟

    از طریق قسمت ورود مشتریان سایت می‌توانید امتیازات کارت خود را مشاهده کنید
  • تاريخ اعتبار امتياز به چه معنا است؟

    هر امتياز كسب شده شما از مجموعه‌هاي رسا تا مدت مشخصی قابل مصرف خواهد بود و بعد از آن منقضی مي‌شود. براي مثال مدت اعتبار امتيازهای كسب شده در مجموعه‌های حمل و نقل رسا سه ماه است.
  • در چه خريدهايي مي‌توانم از رسا كارت استفاده كنم؟

    در تمام خريدهای حضوری از مجموعه‌هاي رسا امكان استفاده از رسا كارت فراهم آمده است. همچنين به زودي از مزايا و تخفيفات رسا كارت در خريدهای تلفنی و اينترنتی نيز مي‌توانيد بهره‌مند شويد.
  • چطور مي‌توانم رسا كارت را تهيه كنم؟

    در هنگام خريد از مجموعه‌های رسا، از متصديان فروش رسا كارت را تهيه نماييد. همچنين می‌توانيد با تماس با ما درخواست خود را ثبت نماييد تا رسا كارت برای شما ارسال گردد.
  • در صورت مفقود، سرقت و یا خراب شدن رسا كارت چه كنم؟

    در اين صورت مشتريان از طريق تماس با ما وضعيت خود را اعلام نموده تا همكاران ما اقدامات لازم را انجام دهند.
  • براي صدور مجدد رسا كارت چه كنم؟

    صدور مجدد كارت تنها برای مشتريانی كه اطلاعات خود را در قسمت ورود مشتريان تكميل نموده‌اند، امكان پذير می‌باشد. بدين منظور از طريق تماس با ما اقدامات مورد نياز را از همكارن ما جويا شويد.