• طرح‌هاي وفاداري
  • امروزه بسیاری از شرکتها مبالغ زیادی را برای برقراري رابطه با مشتریان خود خرج میکنند. بازاریابی یک به یک، مدیریت روابط و ارتباط رو به افزایش با مشتری، برخی از استراتژهایی هستند که شرکتها به منظور جذب و حفظ مشتریان، از آنها استفاده میکنند.

    رویکرد دیگر عبارت است از جذب مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزشهایی فراتر از ارزشهای ذاتی کالا یا خدماتی که به آنها عرضه میشود که معمولا به آن برنامههای ایجاد وفاداری از طریق ایجاد ارزش افزوده اطلاق میشود و امروزه جزء اصول اولیه هر کسب و کار موفق است. اين شركت پيادهسازي طرحهاي وفاداري مختلفي را در رزومه كاري خود دارد.

  • هدف
  • هر کسب و کاری ميبايستي مشتریان خود را برای مدت طولانی حفظ کند تا با صرف هزینههای کمتر، دریافت بیشتری از آنها داشته باشد و از این هزینه برای جذب مشتریان جدید استفاده كند و از همه مهمتر رابطهاي برد ـ برد بين خود و مشتريان ايجاد نمايد.

  • اهم فعالیتها
  • – بررسی و مطالعه عملكرد و نظرات مشتریان به منظور شناخت و آگاهی هر چه بیشتر رفتار آنان

    تفکیک مشتریان به گروههای مختلف و ارايه دستورالعمل رفتار متناسب با هر گروه

    تهیه و توزیع کارتهای وفاداري برای برخی از مشتريان

    تهیه و توزیع پاداش در قالب کارتهای هدیه و … به برخی از مشتریان به منظور حرکت دادن آنان در مسیر مورد نظر

    طراحی و پیادهسازی طرحهای تخفیف مبتني بر كارت، تخفيف مبتني بر پایانه فروش و تخفیف مبتني بر سوئیچ برای برخی از مشتریان صنوف

    ارايه تسهیلات بهتر برای مشتریان خواهان خرید بیشتر

    ارايه مكانيزمهاي تشويقي براي مشتريان ويژ

  • E-VOUCHER

 

  • Multi Account
  • با استفاده از این طرح پذيرنده مي‌تواند وجه هر تراکنش را در حداکثر 8 حساب به انواع روش‌های درصدی، مبلغ متغیر و مبلغ ثابت توزيع كند. به عبارت دیگر برای واریز چندین وجه به چندین حساب مختلف فقط یک بار بر روی پایانه فروش کارت کشیده می‌شود. این امکان مناسب سازمان‌هایی است که مبالغ دریافتی از مشتریان خود را به حساب‌های مختلف واریز می‌کنند. به‌طور مثال سازمان بنادر و کشتیرانی در اسکله شهید رجایی هم‌اکنون از این امکان موجود در پایانه‌های فروش شرکت ایران‌کیش استفاده می‌كند.

 

 

  • Multi Merchant
  • امكان تعريف 1 تا 8 شماره حساب در يك بانك بر روي يك پايانه فروش يا همان CMM است كه پذيرنده را قادر مي‌سازد با دسته‌بندي محصولات/خدمات، وجوه حاصل از فروش هريك را به شماره حساب دلخواه در بانك خود واريز كند

     

  • کاربرد

    – مراكز داراي فعاليت‌هاي گوناگون در يك واحد صنفي

    – مراكز و فروشگاه‌هايي كه تمايل دارند مبلغ فروش هر دسته از محصولات/خدمات خود را تفكيك كنند

     

  • ویژگی ها

    – راحتي و رفاه بيشتر در دريافت و عمليات حسابداري وجوه

    – امكان تجميع پايانه‌هاي فروش در مراكز خاص

    – امكان ارايه تخفيف

     

  • Bill Payment

 

  • سیستم تخفیف
  • در این طرح، امکان ارایه تخفیف به کارت‌های خاص (دارای کد محصول بانکی) و حتی کلیه انواع کارت‌های عضو شتاب در زمان انجام تراکنش بر روی پایانه‌های خاص، با درصدهای از پیش تعیین شده، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. با استفاده از این امکان موسسات، انجمن‌ها و باشگاه‌ها می‌توانند با اعمال نسبت‌های متفاوت تخفیف در فروشگاه‌ها و مراکز عضو طرح، به کارکنان خود سرویس‌دهی نموده یا اقدام به جذب اعضاي جدید كنند. درصدهای تخفیف اعمال شده بر روی پایانه‌های فروش عضو طرح غیرقابل تغییر بوده و آرامش خاطر مجریان طرح را نسبت به اجرای دقیق روش‌های مورد نظرشان در پی خواهد داشت.

 

 

  • بن كارت
  • کارتی است که توسط موسسات و باشگاه‌ها با مبالغ خاص شارژ و جهت استفاده کارکنان یا اعضاي یک موسسه در اماکن یا فروشگاه‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این طرح می‌توان بر روی پایانه‌های فروش عضو طرح، سرویس بن‌کارت را فعال نمود. هم‌اکنون بن‌کارت‌های ویژه خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی پایانه‌های منصوبه شرکت ایران‌کیش در کتابفروشی‌های خاص قابل استفاده است.

 

 

 

  • پايانه‌فروش با قابليت اتصال به چاپگر
  • با توجه به امكان امحای مطالب چاپ شده روی کاغذهای حرارتی به مرور زمان، این شرکت اقدام به برقراری ارتباط مستقیم بین انواع پایانه‌های فروش با چاپگرهای ماتریسی نموده است تا امکان چاپ رسید انواع تراکنش‌ بر روی کاغذهای معمولی فراهم و نیاز واحد حسابداری موسسات از این حیث برآورده شود.